Pages

Thursday, August 2, 2012

Kini...Ramadhan


Salam Ramadhan yang ke 13....bagaimana agaknya kita raikan bulan kemuliaan ini....as the moment postage ty kali ini....setelah sekian lama bertepu blog tanpa berita....kini ty nak share sesuatu atau luahan yang mungkin tak terucap dengan bibir...

Pertama sekali "buat suamiku....terima kasih atas segalanya....moga Ramadhan kali ini kita harungi dengan tabah dan sabar"....

Actually sebelum Ramadhan menjelma...rasa syukur ke Hadrat Ilahi atas anugerah yang tak ternilai....terkejut juga sebab tak menyangka rezeki itu ada...apabila disahkan hamil....yippy!!!...mcm lompat katak je bunyi....

Namun panas itu diganggu awan hitam....mungkin belum tiba tika dan waktu....malam sebelum Hari Lahir yakni tanggal 25 Julai....ty disahkan keguguran....kandungan baru mencecah 4 minggu...yealah kan.....blm ada REZEKI lagi.....

Bagaimana situasi ty???....tanpa bicara...tapi redha dan biasa....ada hikmah rasanya.....

so...tutup kisah sedih....kita masuk Ramadhan....tapi kantoi lah sudah....bulan ni tak penuh seperti 'bulan mengambang'....bagaimana sambutan ty???....tahun ni pertama kali berRamadhan bersama suami....saat 1 Ramadhan ty sambut bersama mertua di Alor Setaq....besar bezanya....Rahmat....Alhamdulillah...

persiapan raya???...sederhana....ty betul2 sibuk dengan kerja....bertambah dah ada butik...aduhh..macam lari segala ratus perancangan....sukar rupanya nak hidup senang....lagi penuh kejerihan.....

so!!...sempat lagi ty selitkan

TAHNIAH KEPADA DAFI!!!

Dengan single Lagu Raya...NIKMAT LEBARAN......so kalau nak dengar...nanti2kan....