Pages

Saturday, July 26, 2008

KRU 16th Anniversay

tanggal 25th July 2008....bukan setakat hari lahirku...malahan aku berbangga sangat2 pasal KRU menyambut ulangtahun yang ke 16...wah...gitu...sapa jangka....so..on that day...DFC telah sudi menjemput aku, nita dan farid ke majlis yang berprestij tu...best jugak....yang paling tak boleh lupa....warna tema tu beb.....

tu dia...siap prove lagi....kat belakang tu 'delima' tengah membuat persembahan.......nak tau lagi apa yang aku buat sepanjang program tu!.....lihat nie...

dalam pada tu..sempat lagi aku dok pose kat dalam Ruums Club tu....maklumlah....dah mcm pramugari pun ada gak nie........hehehe....jangan mare deh!!
aturcara di mulakan dengan persembahan dari fanatik2...yang dijemput untuk menari...sporting la depa malam tu....

dalam pada tu sempat jugak aku berposing dengan adek chapeq aku nie...oh..dalam pada diam2 tu memang berisi akal dia nie....nakal jugak tau...cute lagi...

ini sesi bergambar tak jemu.......hehehe.....

basically...memang sporting sumer orang malam tu...aku enjoy sangat.....boleh masuk diari nie..






nie pose jarak dekat.....ingat senang ker nak ambil gambar depa nie..
ni dafi single show.....smart and cute la you dafi........
adam pun apa kurangnyer....dance yang power.........
ha...nie awal2 lagi dah kuar......best sangat....
tu...ada lagi sesi bergambar...mana nak penah puas....mesti pose jugak...
akhir kata.....thank kepada pihak yang berkenaan....kerana sudi menjemput kami......kalau ada lagi panggil la........